BEKERFINALE PRINSLAND - ZV HEERLE/FC EL IN WOUW
maandag 7 april 2014 13:40

Onder toeziend oog van Jurgen Huijbregts, Paul Jacobs en Brandon Schippers is vrijdag de loting verricht voor de Finale van de KNVB beker. Allereerst werd er geloot voor de locatie waar de finale zou worden gespeeld. In goed overleg met zv Heerle/FC El en de KNVB was namelijk overeengekomen om de finale niet op neutraalterrein te spelen maar in de Buitelstee in Dinteloord of de Omganck in Wouw. De Prinslandse afvaardiging koos voor de enveloppe met als locatie Sporthal de Omganck in Wouw. Voor de formaliteit werd ook nog geloot wie er "thuis" mocht spelen . Ook hierbij was het lot zv Heerle goed gezint: zv Heerle/FC El speelt nu in dubbelopzicht een thuiswedstrijd. De wedstrijd zal op vrijdagavond 9 mei worden gespeeld. De wedstrijd zal aanvangen om 20.30 uur.

We hopen dat veel Prinslandsupporters op 9 mei afreizen naar Wouw om deze voor het Dinteloordse zaalvoetbal unieke wedstrijd te gaan zien.
.