Club informatie

Historie

VV Prinsland is ontstaan nadat het zaalvoetbalteam NSV en De Jonge Mannen van Sportcafé De Buitelstee de handen ineen sloegen. In mei 2007 is de vereniging VV Prinsland opgericht.

Het eerste jaar (2007/2008) dat VV Prinsland aan de competitie deelnam had de vereniging één team in de tweede klasse en één team in de vierde klasse.

Dit seizoen heeft VV Prinsland 4 zaalvoetbalteams, die allen deel nemen aan de KNVB competitie en bekerwedstrijden. Het eerste team speelt in de Topklasse, het tweede team in de 1e klasse en het derde team speelt in de 3e klasse. Sinds het seizoen 2013/2014 heeftt vv Prinsland ook een B jeugdteam. Alle thuiswedstrijden worden gespeeld in Sporthal de Buitelstee. Maandagavond zijn de thuiswedstrijden van het 1e, 2e en 3e team. Het eerste speelt de thuiswedstrijden om 20.55uur en het tweede en derde team spelen om 20.00uur en het B jeugdteam speelt op zondagmorgen 11.00 uur.

Correspondentie

vv Prinsland