Verlies Prinsland in Laatste thuiswedstrijd
maandag 7 april 2014 13:10

De beweeglijke bezoekers gingen furieus van start en kwamen snel op 0-2. Tweede keeper Corné Magielse hield Prinsland met een aantal goede reddingen in de wedstrijd en via Sven Damen en Maikel den Ouden werd de stand weer gelijkgetrokken. Net voor het rustsignaal wist Groene Ster echter nog de 2-3 te produceren. In de beginfase van de tweede helft liepen de bezoekers uit naar 2-5 en leek de wedstrijd gespeeld. Via Erik Bolluijt kon Prinsland nog iets terugdoen. Nadat de 3-6 was gevallen, kon Erik Bolluijt kort achter elkaar nog twee keer scoren. De eerste via een fantastische rush vanaf eigen helft en de tweede via een intikker na een goed uitgespeelde combinatie. Toch was het Groene Ster dat de wedstrijd opnieuw in handen nam en uitliep naar 5-8. Brandon Schippers kon in de slotfase nog de 6-8 scoren, maar dichterbij kwam Prinsland niet.
Op maandag 7 april staan de laatste competitiewedstrijden voor Prinsland 1 en 2 op het programma. Beide teams spelen tegen Sranang in Goes. De wedstrijden in Sportpunt Zeeland beginnen om 21 en 22 uur. Prinsland 3 sluit de competitie af met een thuiswedstrijd tegen VVC’68 1, aanvang 21.30 uur.